Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Inspektor Ochrony Zabytków w Wydziale Zabytków Nieruchomych

Data ogłoszenia:
08-08-2023
Termin składania dok.:
15-09-2023
Jednostka:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Opolu

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Opolu

45-082 Opole ul. Piastowska 14

Ogłoszenie nr 125320/ 08.08.2023

Dołącz do nas jako:

Inspektor Ochrony Zabytków

w Wydziale Zabytków Nieruchomych

Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami

Umowa na czas
określony

Liczba stanowisk

3

Wymiar etatu

1

Miejsce pracy

Opole
ul. Piastowska 14

Ważne do

15 września
2023 r.

Czym będziesz się zajmować

OSOBA NA TYM STANOWISKU:

  • prowadzi postępowania przygotowawcze w sprawie wydania pozwolenia na prace w zabytku, jego sprzedaż lub podział, łącznie z opracowaniem odpowiednich decyzji i przedłożenie ich do akceptacji;
  • przygotowuje opinie, wytyczne i zalecenia konserwatorskie na wnioski dotyczące zamierzeń inwestycyjnych w zabytkach,
  • prowadzi oględziny obiektów zabytkowych architektury, budownictwa w celu ustalenia zakresu ich ochrony, stanu zachowania i sposobu użytkowania;
  • uzgadnia dokumentacje projektowe w toku postępowania zmierzającego do wydania pozwolenia na budowę dla obiektów i obszarów objętych ochroną konserwatorską;
  • prowadzi kontrole obiektów zabytkowych, w których realizowane są prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane;
  • bierze udział w inspekcjach zabytków nieruchomych w celu odbioru prac konserwatorskich i budowlanych prowadzonych w oparciu o wydane pozwolenie;
  • prowadzi postępowania dotyczące administracyjnych kar pieniężnych zgodnie z przepisami o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

Kogo poszukujemy

POTRZEBNE CI BĘDĄ (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe historia sztuki lub zabytkoznawstwo lub konserwacja dzieł sztuki lub ochrona dóbr kultury lub budownictwo lub architektura lub architektura krajobrazu lub urbanistyka-planowanie przestrzenne lub administracja lub administracja publiczna lub ochrona dziedzictwa kulturowego
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w obszarze związanym z wykształceniem
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
  • ogólna znajomość zagadnień konserwatorskich;
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;
  • umiejętność obsługi komputera;
  • komunikatywność;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE (wymagania dodatkowe)

  • Staż pracy co najmniej 3 miesiące w administracji publicznej
  • znajomość struktury służb konserwatorskich w kraju
  • prawo jazdy kat. B

Co oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • nie występują szkodliwe ani niebezpieczna warunki pracy;
  • praca przy komputerze (monitory ekranowe);
  • VI piętro, możliwość wjazdu windą;
  • szerokie drzwi wejściowe do budynku;
  • praca w terenie (również powyżej 3 metrów), wyjazdy służbowe;
  • praca związana z bezpośrednią obsługą klienta, z właścicielami zabytków, liczne kontakty telefoniczne i mailowe;

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty należy przesłać pocztą (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu do dnia 15 września 2023r.) lub złożyć osobiście w biurze podawczym Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ul. Piastowska 14 w Opolu, w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem "Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Opolu - Wydział Zabytków Nieruchomych - oferta pracy - inspektor ochrony zabytków w wydziale Zabytków Nieruchomych " Tylko Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr 77 45 24 433. O wynikach rekrutacji zostaną powiadomione osoby, które pozytywnie przeszły poszczególne etapy naboru. Wyniki naboru zostaną ogłoszone w BIP Służby Cywilnej KPRM i WUOZ oraz na tablicy ogłoszeń urzędu . Niewykorzystane oferty będzie można odebrać po wcześniejszym umówieniu się. Nieodebrane oferty zostaną zniszczone komisyjnie po upływie minimum 4 miesięcy od zakończenia naboru. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

PLANUJEMY NASTĘPUJĄCE METODY/TECHNIKI NABORU:

  • Etap 1 -analiza formalna nadesłanych ofert - do drugiego etapu zaproszeni zostaną kandydaci,którzy spełniają wszystkie wymagania formalne.
  • Etap 2 - test i rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-10-01

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

Aplikuj

do 15 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125320" "Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Opolu - Wydział Zabytków Nieruchomych - oferta pracy - inspektor ochrony zabytków w wydziale Zabytków Nieruchomych " 

na adres:

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Opolu
Piastowska 14
45-082 Opole

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

77 45 24 433

lub mailowego na adres: kadry@wuozopole.pl

  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Opolski Wojewódzki Konserwator Zabytków, 45-082 Opole ul. Piastowska 14, tel. 77 45 24 433
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod@wuozopole.pl lub poprzez kontakt do administratora danych
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Państwa dane mogą być przekazane podmiotom, którym Administrator Danych Osobowych powierzył wykonywanie czynności związanych z obsługą prawną oraz obsługą informatyczną.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

 

  • INFORMACJA O WYNIKU NABORU z dnia 08 sierpnia 2023 roku

                                INFORMACJA O WYNIKU NABORU

    z dnia 08 sierpnia 2023 roku

     

     

    Opolski Wojewódzki Konserwator Zabytków

    informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru

    na stanowisko urzędnicze:

    INSPEKTOR OCHRONY ZABYTKÓW-

    3 etaty

    w Wydziale Zabytków Nieruchomych

    w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków w Opolu

     

     

     

           - wybrane zostały:

    1. pani Jawdyk Monika
    2. pani Waksenburg Aleksandra
    3. pani Wysocka Karolina

     

     

     

     

    UZASADNIENIE

     

     

    Panie: Jawdyk Monika, Waksenburg Aleksandra i Wysocka Karolina spełniają wszystkie wymogi określone w ogłoszeniu o naborze z dnia 08 sierpnia 2023 roku na wolne stanowiska urzędnicze.

    W ocenie Komisji do spraw naboru kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej, wykształcenie oraz posiadana wiedza kandydatek, dają gwarancję właściwej realizacji zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko INSPEKTORA OCHRONY ZABYTKÓW w Wydziale Zabytków Nieruchomych WUOZ w Opolu.

     

     

     

     

     

     

    Opole, 25.09.2023 r.                                                    Opolski Wojewódzki

                                                                                         Konserwator Zabytków

    /-/ Elżbieta Molak